Iton Logo
UA
RU

Управління невеликою фірмою для України

“Управління невеликою фірмою” – сучасне рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все необхідне для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах різних напрямків діяльності: надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля тощо. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи.

Програма буде найбільш корисна підприємствам малого, середнього розміру, які займаються наданням послуг, виробничою діяльністю, дрібнооптовою торгівлею.

У програмі особливу увагу приділено функціоналу з планування та обліку виконання робіт, надання послуг, обліку виробничих операцій і завантаження ресурсів підприємства. Рішення не перевантажено зайвим функціоналом, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість “швидкого старту” і зручність щоденної роботи.

Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь якої точки світу. Конфігурація має україномовний, та російськомовний інтерфейси.

Можливості рішення Управління невеликою фірмою для України

В єдиній інформаційній базі:

  • база клієнтів;
  • банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
  • розрахунки з контрагентами, персоналом;
  • облік матеріалів, товарів, продукції;
  • замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
  • планування та облік виконання робіт і надання послуг;
  • планування та облік виробничих операцій;
  • планування завантаження ресурсів підприємства;
  • торгові операції, у тому числі роздрібні продажі;
  • облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
  • облік витрат і розрахунок собівартості;
  • майно, капітал;
  • доходи, витрати, прибутки і збитки;
  • підготовка регламентованих звітів для ФОП на ССО;
  • фінансове планування (бюджетування) тощо.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – у зручній для роботи і прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського та податкового обліку – для цих цілей зручно використовувати “Бухгалтерію”, і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Маркетинг і продажі

Підтримується ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також робота з покупцями і замовниками.

Автоматизовані операції з товарним асортиментом:

  • реєстрація та зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
  • реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
  • реєстрація видів знижок і націнок;
  • установка і зміна ціни, розрахунок ціни за базовим видами цін, цінами номенклатури, або цінами контрагента, округлення цін.

Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному виразі і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.

Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарів.

Підтримуються наступні схеми продажів:

  • продаж зі складу і під замовлення,
  • відвантаження в кредит або по передоплаті,
  • реалізація товарів, прийнятих на комісію,
  • передача товарів на реалізацію комісіонеру.

Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в замовленнях-нарядах. На підставі документів продажів формуються рахунки-фактури.

Роздрібні продажі

Конфігурація може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках. Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку. Підтримується формування і друк етикеток і цінників.

Передбачає формування наступних звітів:

  • звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах,
  • звіт з продажу в роздрібних цінах.
Постачання та закупівлі

Для забезпечення процесу закупівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

  • реєстрація постачальників і контактної інформації;
  • зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
  • зберігання види цін, виду знижки, види цін контрагента за договором;
  • зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури контрагента;
  • реєстрація та зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками – вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше;оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • формування графіків поставок;
  • розрахунок потреб у запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.

Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:

  • надходження за плату від контрагента,
  • придбання підзвітною особою,
  • прийом на реалізацію від комісіонера,
  • отримання давальницької сировини і матеріалів у переробку.
Запаси і склад

Для ведення обліку запасів підприємства на необмеженій кількості складів передбачені наступні можливості:

  • роздільний облік запасів – власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку;
  • облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів; облік у розрізі осередків місць зберігання (зони, комори, стелажі, полиці і т. п.);
  • переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
  • резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
  • облік запасів у розрізі ВМД;
  • використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
  • друк етикеток і цінників.

Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбуткування та списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво

“Управління невеликою фірмою” підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.

  • Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг в невеликих фірмах з використанням замовлень-нарядів (документів, які суміщають в собі функції замовлення покупця, рахунки на оплату, акту виконаних робіт та видаткової накладної для сфери сервісних послуг).
  • Управління даними про склад і технології виконуваних робіт і виробленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
  • План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
  • Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
  • Реєстровані замовлення на виробництво мають такі особливості:
    • можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців;
    • за замовленнями на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
    • у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.
  • Дозволяється реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасування, збірка комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що її випустила і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех по технологічному маршруту.
  • Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовнику відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.

Для планування робіт співробітників служать дві функції:

  • відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці;
  • наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
  • завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників в рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.

Для обліку витрат підприємства та розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:

  • облік фактичних витрат – ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі;
  • розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути вироблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документа випуску;
  • регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;
  • звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.
Грошові кошти

Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар. Управління грошовими коштами включає:

  • облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках,
  • оформлення первинних документів по банку і касі,
  • розрахунки з підзвітними особами, формування платіжного календаря, інтеграція з системою “клієнт-банк”.
Зарплата і персонал

“Управління невеликою фірмою” підтримує кадровий облік персоналу, включно зі співробітниками, що працюють за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати. Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми “Бухгалтерія”, але починаючи з редакції 1.6 реалізовано також і в “Управлінні невеликою фірмою”.

Кадровий облік включає в себе наступні функції:

  • оформлення прийому на роботу,
  • кадрове переміщення,
  • звільнення.

Можливості з розрахунку заробітної плати:

  • розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і взносів (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань та утримань єдиним документом “Нарахування заробітної плати”;
  • розрахунок відрядної заробітної плати;
  • формування платіжних відомостей на виплату зарплати та авансу співробітникам;
  • облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як по днях, так і зведено, за період.

У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти по розрахунках з персоналом, нарахуваннях і утриманнях співробітників.

Майно

“Управління невеликою фірмою” забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) – основних засобів і нематеріальних активів організації:

  • прийняття до обліку,
  • зміна параметрів,
  • розрахунок амортизації,
  • продаж та списання.
Фінанси
  • Реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування та аналізу фінансового результату; передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів.
  • Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.
  • Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.
  • Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.
  • Передбачені інструменти для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.

За даними управлінського обліку користувач отримує можливість формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс;
  • звіт про прибутки та збитки;
  • звіт про рух грошових коштів.

В системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс,
  • бюджет прибутків та збитків,
  • бюджет руху грошових коштів.

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений “Монітор керівника”, в якому зведені основні показники:

  • залишки коштів на рахунках і в касах підприємства;
  • дебіторська заборгованість – загальна, прострочена; кредиторська заборгованість – загальна, прострочена;
  • прибутки та збитки; прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками з відвантаження товарів і надання послуг;
  • прострочені зобов’язання постачальників і підрядників з поставки товарів та надання послуг.
  • загальні показники: продажі, доходи й витрати, стан оборотних коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості);
  • грошові кошти: залишки та рух грошових коштів в розрізі статей, за період;
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за термінами боргу;
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за термінами боргу.
Аналітичні звіти

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію по всіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних у звітах, а також зберігати власні настройки звітів для подальшого використання. Завдяки цьому у кожного користувача формується перелік його особистих звітів згідно з його потребами.

Робочий стіл “Пульс бізнесу” 

На робочому столі  “Пульс бізнесу” можна розмістити обрані з широкого переліку показники і діаграми. Підтримується висновок показників грошового і товарного обліку, взаєморозрахунків, продажів і фінансового аналізу.

Показники та діаграми розміщені в окремих колонках робочого столу. Внизу кожної колонки знаходиться кнопка додавання нового показника або діаграми. Зміна налаштувань показників і діаграм є через контекстне меню. Кожне значення можна розшифрувати в окремому звіті.

Також є можливість введення основних робочих документів прямо з форми монітора: Замовлення покупця, Рахунок на оплату, Видаткова накладна, Прибуткова накладна, Надходження на рахунок або в касу і Витрата з рахунку або з каси.

Звіти для ФОП на спрощеній системі оподаткування

  • Звіт Декларація платника єдиного податку ФОП;
  • Звіт Форма 1-ДФ;
  • Звіт Книга доходів і витрат;
  • Звіт по ЄСВ.
Налаштування параметрів обліку

В процесі початкового налаштування здійснюється:

  • реєстрація інформації по організаціях підприємства,
  • реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів,
  • налаштування параметрів обліку,
  • налаштування сервісних функцій,
  • введення початкових даних за розділами обліку.

“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи та виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад облік зарплати або виробництва.

Інтеграція з конфігурацією «Бухгалтерія»

Обмін даними з програмою “Бухгалтерія”, (підтримуються редакції 1.2 і 2.0) двосторонній, з можливістю налаштування напрямків. Обмін проводиться на рівні документів та довідкової інформації. З конфігурації “Управління невеликою фірмою” в конфігурацію “Бухгалтерія” мігрують практично всі необхідні документи. З конфігурації “Бухгалтерія” в конфігурацію “Управління невеликою фірмою” переносяться тільки документи з обліку грошових коштів підприємства (документи по банку і касі).

Мобільна версія

Мобільна прикладна програма “Управління невеликою фірмою” є на сайтах Goоgle play і App Store.

Мобільна версія призначена для роботи із замовленнями на смартфонах і планшетах з операційними системами iOs і Android. При цьому здійснюється синхронізація з інформаційною базою “Управління невеликою фірмою для України”, яка розгорнута локально.

Функціональні можливості УНФ для мобільних пристроїв

  • швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками “неоплачені”, “невідвантажені” та іншими критеріями;
  • ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами;
  • облік боргів покупців і постачальникам;
  • облік товарів:
  • залишки на складі;
  • ціна закупівлі;
  • ціна продажу;
  • фотографії товарів;
  • облік оплати замовлень, звіт по рухах грошових коштів;
  • використання камери пристрою, як сканера штрих-кодів;
  • розрахунок валового прибутку;
  • відправка рахунків на оплату через e-mail та SMS;
  • друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth;
  • підтримка російськомовного та україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежіть від мови, що використовується на мобільнім пристрої).

Між УНФ та інформаційною базою “Управління невеликою фірмою для України” здійснюється обмін наступною інформацією: 

  • нові замовлення,
  • оплата замовлень,
  • залишки товарів.

Підтримується спільна робота однієї й тієї ж інформаційної бази як з одним мобільним пристроєм, так і з декількома мобільними пристроями з різними операційними системами.

Базова версія

Базова версія конфігурації “Управління невеликою фірмою” має такі технологічні та функціональні обмеження щодо версії ПРОФ:

  • не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері;
  • з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач;
  • не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізовано тільки обмін із сервісом здачі електронної звітності Fredo Звіт;
  • не підтримує зміну конфігурації, можна застосовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
  • не підтримує COM-з’єднання та Automation-сервер.

У разі розширення бізнесу та виникнення у користувача потреби ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі або інших задач, які не вирішуються у рамках обмежень базової версії, то він зможе на умовах апгрейду перейти на версію ПРОФ “Управління невеликою фірмою”, що не має зазначених обмежень.

Мікро версія

“УНФ. Мікро” – це безкоштовна версія рішення “Управління невеликою фірмою” для обліку торгівельної діяльності фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку 1-ї та 2-ї групи, що використовують для роботи з програмою один обліковий запис і яким не потрібна зміна типової конфігурації.

“УНФ. Мікро” має такі технологічні та функціональні обмеження в порівнянні із версією ПРОФ:

  • не підтримується ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері;
  • з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач
  • не підтримується розрахунок податків і внесків;
  • не підтримується формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізовано тільки обмін із сервісом здачі електронної звітності Fredo Звіт. Для вивантаження доступні тільки два звіти: “Декларація з єдиного податку (для фіз. осіб)” і “Книга доходів і витрат”;
  • не підтримується зміна конфігурації – можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
  • не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

Вартість рішення Управління невеликою фірмою для України

Найменування Ціна, грн. без ПДВ
Управління невеликою фірмою для України 8 400
Управління невеликою фірмою для України. Комплект на 5 користувачів 16 710
Управління невеликою фірмою для України. Базова версія 2 240

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Інформаційно-технологічний супровід

Всім користувачам важливо, щоб програма відповідала вимогам законодавства, а працювати з нею було зручно і просто. Укладення договору інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з компанією ITON якраз і є таким способом комплексної підтримки. В межах договору клієнт отримує легальні оновлення, а також додаткові сервіси (наприклад «Лінія консультацій», «Лекторій», Сервіс здачі електронної звітності FREDO Звіт, Доступ до матеріалів Інформаційної системи ІТС тощо), обсяг яких визначається типом договору (ТЕХНО, ПРОФ).

При покупці будь-якої програми для автоматизації бізнесу (крім базових версій) лінійки BAS та «1С:Підприємство» клієнт отримує три місяці ІТС без додаткової оплати.

За детальною інформацією щодо сервісів, котрі надаються в межах договору ІТС, а також вартості підписки ІТС звертайтесь за контактним телефоном компанії ITON.