Iton Logo
UA
RU

Як реалізувати маркетингові процеси у 1С:Підприємство та/чи BAS

Для того, щоб збільшити ефективність та прибутковість компанії за допомогою маркетингу, необхідно налагодити канали збору та аналізу інформації. Сьогодні розповімо, як реалізувати це у програмних продуктах для автоматизації бізнесу.

Необхідний функціонал вбудований в ряді систем 1С:Підприємство та BAS:

  • Управління виробничим підприємством
  • Управління торговим підприємством
  • BAS Управління торгівлею
  • BAS ERP
  • BAS Комплексне управління підприємством
  • CRM тощо.

Використовуючи будь-який із цих продуктів ви зможете реєструвати, зберігати та аналізувати дані, необхідні для впровадження маркетингової стратегії.

Крім цього, оновлена 8 версія 1С:Підприємство та нові рішення лінійки BAS дозволяють під’єднати до бази дистриб’юторів, роздрібні точки, агентів тощо. Завдяки цьому ви зможете отримати найбільш точну та повну інформацію щодо ефективності того чи іншого каналу збуту.

Як це працює

Кожна з цих конфігурацій дозволяє опрацювати усі аспекти маркетингової діяльності:

  • Стратегічний маркетинг

Ви зможете отримати повну інформацію щодо поточного стану бізнесу – наприклад, накопичивши та проаналізувавши дані щодо запитів клієнтів. Виявивши потенційний або незадоволений попит, ви зможете вчасно скорегувати стратегію в залежності від результатів.

  • Аналіз

Ви зможете провести як загальний, так і детальний аналіз, отримуючи звіти у вигляді діаграм. А моніторинг ключових показників дозволить вчасно виявляти тенденції до покращення або критичного погіршення показників.

  • Управління асортиментом

Ви зможете формувати асортимент зручним для вас способом. Наприклад, оптимізувати назву товарів та послуг або визначити їх життєвий цикл чи сезонність тощо.

  • Розробка та модифікація продуктів

В залежності від завдань та запропонованого рішення ви можете по-різному контролювати модифікацію чи розробку продуктів. Крім цього, ви зможете не лише керувати створенням, але і контролювати витрати та визначати собівартість продукції.

  • Управління ціною

Завдяки рішенням на базі 1С:Підприємство ви зможете сформувати вартість за допомогою формул або на підставі запитів до бази. Також ви можете зареєструвати в базі ціни конкурентів та зіставити їх з цінами у своїй компанії та з мінімальними і максимальними на ринку. Таким чином буде простіше визначити найоптимальніший варіант.

  • Управління каналами збуту

В залежності від запропонованого рішення, ви зможете або зареєструвати торгових агентів в базі (обмеживши їм доступ до інформації), або працювати з різними категоріями посередників. Також, ви матимете можливість закріпити однакові умови взаємодії, за допомогою чого зможете ефективно працювати на різних каналах збуту.

  • Залучення клієнтів

Ви зможете планувати маркетингові заходи, отримувати облік результатів, формувати план дій та переводити його у список задач для працівників. Крім цього, деякі з варіантів рішень містять інструменти для розробки бюджету та контролю процесу виконання.

Як обрати рішення

Для кожної компанії рішення підбирається індивідуально, відштовхуючись від цілей, розміру, кількості працівників тощо. Щоб обрати те рішення, яке працюватиме найефективніше, зверніться за консультацією до спеціалістів.

Тел: +38 (067) 439-56-06

Поділитися: